sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Peppu



Heissan

nyt kun munkin elämä on vihdoin normaalisoitunut oon päässy taas treenaan kunnolla. Laihduin noin kahdeksan kiloa tässä puolen vuoden aikana kun ei ruoka maistunut, ja kaikki mikä lähti oli siis lihasta. Mua oksettaa sellaset super laihat ja muodottomat vartalot, sellaisen omistin ennen itsekin. Sellaisen vartalon eteen ei tarvitse tehdä mitään, ei edes syödä! Lihavuuskin vaatii enemmän työtä. En halua kehonrakentajan vartaloa vaan kiinteän ja sopivan treenatun, ja pyöreän peppuni takaisin! Olen harrastanut kilpaurheilua n. 10 vuotta ja minulla on suhteellisen lihaksikkaat jalat ja käsivarret. Lisäksi olen 180cm pitkä, jos pääsisin lihomaan vähänki olisin jättiläinen.

Ruokavalioni on mielestäni normaali. Syön silloin kun on nälkä ja välillä pidän herkkupäiviä. Suurin paheeni on ehdottomasti ulkonasyöminen jota teen vähintään kolmesti viikossa. En pysty noudattamaan aamupala-välipala-lounas-päivällinen-iltapala kaavaa, sillä jokainen päiväni on erilainen. Yleensä syön aamiaisen 10 aikaan. Kolmen aikaan jotain pientä välipalaa ja kuudelta päivällisen. Päivällisen koosta riipuen iltapala jää väliin tai syön hedelmiä tai muuta.

Kuntosalilla käyn 3-5 kertaa viikossa. Yleensä poljen kuntopyörää 20 minuuttia jonka jälkeen juoksen 20 minuuttia mahdollisimman kovaa. Sen jälkeen siirryn salin puolelle jossa vietän noin tunnin ja sitten suihkun kautta kotiin. Käyn salilla jossa on mahdollisuus osallistua ryhmäliikuntatunneille, en kuitenkaan koskaan olen oppinut pitämään niistä. Ainoa jossa epäsäännöllisesti käyn on kahvakuula. Tosin senkin tunnin taso on huomattavasti laskenut. Muutenkin olen lopen kyllästynyt saliin jossa käyn. Heillä on 3 pistettä Tampereella, joista ainoastaan yhdessä on kunnolliset parkkipaikat. Lisäksi sielä pyörii teinejä jotka tulevat salille sotameikit naamassa ja lisäkkeet hiuksissa juoruamaan viime viikonlopun tapahtumista senssissä. Kuten Henrikan viime postauksesta saattoi päätellä pt suhde ja kaikki muutkin suhteet mitä meillä oli Pasiin ovat katkenneet ja uusi pt onkin molemmilla hakusessa! Treenaaminen ilman pt:tä on toki vapaampaa, mutta itse olen huomannut, että nykyisin salilla käynti saattaa jäädä helpommin väliin, kun ei ole sovittua tapaamista paikan päällä.


Viola




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti