keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Golffia ja treffejä

Hellurei ja hellät tunteet!

Elellään keskiviikko iltaa tänään on ollu mahtava päivä! Aurinko on kyllä niin ihmeellinen kun se saa ihmiset aina ilosiks ja kohteliaiks! Olin aamulla vähän golffailemassa, pikee-paidalla ja hameella pärjäs paremmin kuin hyvin! Olen loppukesästä menossa Etelä-Eurooppaan golfmatkalle, pitää saada treenattua nyt koko kesä kunnolla et voi sielä sitten loistaa taidoillani! :)


Golfaamassa meni niin kauan et tuli jo kiire kotiin, keskustassa asumisessa on yks huono puoli.. PARKKIPAIKAT! Mulla on kyllä sellanen läpyskä minkä voi heittää auton ikkunalle niin ei tarvi mitään mittareita ruokkia, mutta se paikan löytäminen on sitten ihan asia erikseen. Olen harkinnut jotain parkkihallipaikka tms. mitä siitä meidän läheltäkin löytyy, pitäis vaan jaksaa tutkia vähän tarjontaa. Jossain aijemmassa postauksessa Henrika taisi jo mainita, että mulla on Range Rover, valkoinen ja elämäni tällä hetkellä suurin rakkaus! Sain sen vanhemmiltani syntymäpäivä lahjaksi vuosi sitten, muistan edelleen sen uuden suoraan tehtaalta tulleen auton tuoksun!

 Tosiaan tapasin tänään myös mun tän hetkisen miesehdokkaan! Ollaan tapailtu parisen viikkoa jokseenkin epäsäännöllisesti, tänään nähtiin Näsinpuistossa piknikin merkeissä. Meidän eväskorista löytyi mansikoita, vuohenjuustosalaattia, kirsikoita ja jotain ciabatta leipää joka oli ihan huiman hyvää! Juomaks sain ihanaa valkkaria! Oli ihanat treffit nähdää uudestaan vielä loppu viikolla, mun pitää vaan saada aika pian nää ajatukseni kokoon ennen kun juttu menee liian vakavaks. En ole vieläkään varma olenko valmis kunnon suhteeseen ja menettämään mun ihanan sinkkuelämäni, josta olen nauttinut kyllä viimeiset kaksi vuotta aikalailla täysin rinnoin.... :D

Kimppakämpissähän on se huono puoli, että esim. baari-iltojen jälkeen seuralaisen kotiin tuontia pitää harkita kahteen kertaan! Jos löytyy oikein hyvä seuralainen niin meluhaitoiltahan ei millään voi välttyä! Onneksi meillä on Henrikan kanssa kolmio jossa on 85 neliötä, molemmilla on siis omat huoneet eri puolilla asuntoa käytännön syistä. ;) Lisäks meillä on yhteinen olohuone ja siinä sellanen avokeittiö. Saunakin löytyy sitä tosin käytetään aika harvakseltaan lähinnä Henrikan veli Henry sielä käy saunomassa kun sen asunnossa ei ole omaa saunaa. Oma lempipaikkani meijän asunnosta on parveke! Ihan paikka kylpee auringossa keskipäivästä ilta kuuteen asti.

                                                                    Palaillaan !!
                                                                    Viola xxxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti