torstai 12. heinäkuuta 2012

Hiljaiseloa

Viimepäivinä elämäni on ollut melko tylsää. Olen viettänyt kaiken ajan lähinnä sisätiloissa, koska Suomen sääolot ovat olleet todella kurjat. Olen kokkaillut, lukenut muotilehtiä ja katsellut sarjoja (mm. Gossip girlin 4. tuotantokautta). Tiistaina kuitenkin olin lenkkeilemässä ja pelaamassa squashia Pasin kanssa. Illalla vielä venyttelin etteivät lihakset menisi jumiin, mutta Summer upin jäljiltä lihakset olivat jo jumissa joten tietenkin tilanne pahentui. Kävin sitten keskiviikkona hierojalla ja samalla reisulla myös kynsi- ja jalkahoidossa. Tykkään hemmotella itseäni usein ja varasinkin perjantaille kasvohoidon. Keskiviikkona kävimme myös Violan kanssa iltauinnilla Kaukajärvessä. Vaikka ilta oli viileä, vesi tuntui lämpimältä ja se virkisti oloa. Tänään olen menossa kaverini Nicon kanssa leffaan. Nico on päättänyt mitä mennään katsomaan ja se on kuulemma yllätys minulle. Toivon, että kyseessä olisi Ice age 4. Olen hulluna piirrettyihin ja Nico tietää sen! Ensi viikolla olisi tiedossa reissu Ruotsiin mamman ja papan kanssa!


Puss och Kram! -Henrika


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti