keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

I Wanna Know Have You Ever Seen The Rain

Hello,

en oo piitkään aikaan päässy koneelle kun oon ollut mökillä vaan viettämässä tätä Suomen huippu kaunista kesää.. Onneksi keksin tekemistä viikoks, pyysin yhden mun vakkari "kaverin" mökkeileen mun kanssa viikoks. Joonas oli onneks heti mukana juonessa ja tajus mitä tarkotan kun pyydän sitä mökkeileen. Rakastan meidän suhdetta, molemmat tajuaa että ei olla mitään muuta kun fuckbuddyja. Silti voidaan viettää aikaa yhdessä ihan niinkun normaalit kaverit (ainoo ero yleensä on se että ollaan alasti..)
Mun viikon lempipeli oli ehdottomasti monopoli vähän uusilla säännöillä, tykkään monopolista ihan normaaleillakin säännöillä, joten kun vaihtaa ne vuokrarahat johonkin muihin niin siittä tulee huisin hauskaa! ;)


Joonas on yks parhaista ketä mulla on ollu lisäks rakastan sen vartaloo, ah kuinka ihanat miesten vatsalihakset voikaan olla, en saa niitä pois mielestäni.. ;)  Joonas on urheilija ja suurin osa sen ajasta menee treeneissä ja peleissä. Onneks parin viikon kesälomilla on aikaa tehdä sitten muutakin. Muistan aina kun Joonas ekan kerran esitteli mut sen kavereille, niiden ilmeet oli kyllä niin jotenkin kullan arvosia kun Joonas sanoi että tässä on Viola, niiden silmät laajeni ja kaikilla oli sellanen Wou ja Ahaaaa ilmeen tapanen kasvoilla.. En ollut ihan varma mitä ois pitäny ajatella, mutta tulin siihen tulokseen ettei siinä auta olla kuin ylpeä itsestään..

Ollaan Henrikan kanssa päätetty matkustaa tässä piakkoin jonnekin lämpimään, pakoon tätä surkeutta. Oon kuunnellut vaan sitä biisiä minkä kertsissä lauletaan sitä Have You Ever Seen The Rain.. :D Tässä vaiheessa ollaan rajattu vaihtoehdot kahteen joko Sisiliaan tai Espanjaan sinne Gibraltarin lähelle, oon kallistunut enemmän tohon Sisiliaan, koska olen käynyt Espanjassa monen monta kertaa jo ja olen menossa taas Marbellaan syyskuussa. Yritetään vielä houkutella Jesper ja Henry messiin! Tulee oleen huippua!

XxXx
Viola

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti