keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Hey I just fucked you and this is crazy

Viime lauantaina olin kavereiden kanssa juhlimassa Miamissa. Mulla oli sutinaa mun Personal trainerin Pasin kanssa ja mentiin sitten vielä jatkoille. WTF mitä ajattelin? Pasi on mun valmentaja ja treenikaveri!

Päätin pitää muutaman päivän salitaukoa. Pari tuntii sitten Pasi lähetti tekstarii miksen ole käyny treenaamassa. Vastasin, että reisi revähti tosi pahasti tenniksessä. En oikein tiedä kehtaanko mennä salille, koska en tiedä yhtään mitä Pasi ajattelee tästä vahingosta. Itse olen sitä mieltä, että näitä nyt sattuu ja  voidaan jatkaa ammatillista suhdetta. Toivon todella, että Pasi on samaa mieltä, koska yhtä hyvää koutsii on vaikee löytää. Kaiken lisäksi Pasi on myös Violan PT, joten jos tilanne olisi liian kiusallinen mulle, olisi se varmasti myös Violalle.

Huomenna olen kuitenkin menossa salille, koska en osaa olla paikoillani. Oon pyöräillyt ja lenkkeilyt ja käynyt uimassa, mutta nyt tuntuu että on pakko päästä nostaan rautaa! Lisäksi olen loppuviikosta lähdössä Ruotsiin moikkaamaan sukulaisia ja frendejä, joten pakko päästä ennen reissua salille. Pasin kohtaaminen kuitenkin jännittää, mutta ei auta muu kuin ottaa itteensä niskasta kiinni ja ihan pokalla mennä sinne huomenna.

Puss och Kram! -Henrika


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti